Large Stackable Storage Totes

28 reviews
Save with coupon

Durable, Tactical Storage Totes to Stash Away Your Survival Essentials. These American-made, water-resistant totes, are the very same totes our survival food kits ship in. Customers loved them so much, they requested we sell them separately. They’re perfect to store your crisis essentials and ready to move quickly should an emergency situation develop.

  • Water-resistant
  • Durable, quality plastic
  • Easy-carry handles
  • 10-gallon tote measures 25” x 18” x 7”
  • Proudly made in the USA
  • Ships from Utah, USA
  • FREE Shipping on orders $97+ (USA 48)
Regular price
$77.00
Regular price
Sale price
$77.00
Size

Free Shipping On Orders Over $97

Customer Reviews
4.2 Based on 28 Reviews
5 ★
79% 
22
4 ★
4% 
1
3 ★
0% 
0
2 ★
0% 
0
1 ★
17% 
5
Customer Photos
Write a Review Ask a Question

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
JB
03/16/2022
JILL B.
United States United States

Did not receive 4 totes

I only received the lids and not the tubs for the 4 large totes. I called and spoke with a representative to figure it out, and she said that it be shipped out, but it's been over a week and I still haven't received them.

03/20/2022

4Patriots

Hi Jill, Thank you for your review and feedback of our Large Stackable Storage Totes. I'm sorry to hear that you only received the lids and not the totes. After a review of your order, I do see that the representative you spoke with did submit the request to have your missing items shipped to you. Your totes show delivered on March 18th via FedEx. Best Regards, Kristy B.

BH
03/05/2022
Bryan H.
United States United States

You asked

I only received the lids for the totes. Called to see why and was told to check back next week

03/08/2022

4Patriots

Bryan, I'm so sorry to hear you are still missing bottoms. It appears our warehouse had a mishap with a SKU and your order was affected by this. The bottoms of your totes are most certainly in stock. My handling team is on this today and will be processing your request. Please allow them to arrive in about 10-14 business days. We are experiencing higher volume which is the reason for the delay outside of our typical 7-10 business day processing/shipping time frame. For the delay, I have issued $25 off your order and should reflect in 7-10 business days. Best Regards~Mandy

GS
02/24/2022
Grace S.
United States United States

In stock lie

I was on the phone with customer service and specifically had her check if they were in stock, with an affirmative answer I immediately ordered them on another device. Package comes, all they sent was lids saying they were back ordered! Who sends lids without the containers and if they were in stock why don’t I have them, what they sold out in the 3 seconds it took me to order them? Not a happy camper!

02/25/2022

4Patriots

Grace, I'm so sorry to hear you are missing the bottom portion of your totes. It appears our warehouse had a small mixup with a SKU and had caused the bottom of your totes to have delayed in shipment. They are most certainly in stock. If items are back-ordered for any reason, we will always email or alert our customers. I have asked my handling team to submit these right away for you and should arrive in 7-10 business days. For the delay, I have issued $25 off your order and should reflect in 7-10 business days. Best Regards~Mandy

SS
02/22/2022
Samantha S.
United States United States

We never got the totes - only the lids!!!! Where are they?!

We love the totes. But this last delivery only sent us the lids for the large totes. We still don’t have the totes themselves and it’s been almost a month! Not very happy. Where are they?

02/23/2022

4Patriots

Thank you for your review, Samantha! I am so sorry that you haven't received your large totes yet. I have reached out to our warehouse and I was informed that a system issue marked the totes as backordered. This issue was located yesterday and your order is in the process of being packed and shipped. You should receive those totes within 5-7 business days. Please let me know if you have any questions or concerns. Best Regards! ~ Kerri

BJ
02/20/2022
Brian J.
United States United States

Large Stackable Totes

These totes are perfect for storing any prepper items you may have plus that the fact that they stack so neatly will save you space too. Going to order more of these to use for any other items I have that need storing.

02/22/2022

4Patriots

Thank you for your review, Brian! We're so happy to hear that you're pleased with your Large Storage Totes. Best Regards! ~ Kerri

KA
02/16/2022
Kim A.
United States United States

Still waiting!!!

Make sure you get everything you ordered. One week later and I'm still waiting for the bottoms of my storage containers.

02/17/2022

4Patriots

Kim, So sorry to hear you haven't received part of your tote order. I do see you had just spoken to Alec on 2/16 and had provided a USPS tracking. It appears your shipment is ready for pickup at your nearest USPS. I hope that clears everything up! If you feel that I've delivered good service to you and have resolved all the issues mentioned, I would ask you to please consider taking updating your negative review. We're a small American company trying to do right by our customers. We may make mistakes along the way, but we will always do our best to correct them. We can update your review and also a new rating that you prefer! Please reply directly to this email to get this taken care of right away. Best Regards~Mandy

RH
01/27/2022
Robert H.
United States United States

Large Stackable Storage Totes

These totes match the totes my 3-month food supply came in. The size I purchased was the 7" tall tote. Combined with the 10" tall totes the food came in, they fit perfectly on my 24" tall shelves. They made it very easy to consolidate all the other things I would need in an emergency, in identical stacking totes. I recommend them highly for storing those extra items.

4Patriots Large Stackable Storage Totes Review
01/27/2022

4Patriots

Hi Robert, Thank you for your review and feedback! I'm glad to hear that the Storage Totes have been able to help you consolidate things needed in an emergency. We like to hear our products bring peace of mind and help you get better prepared! Best Regards, Kristy B.

CM
12/02/2021
Christine M.

Stackable totes

You should buy some of these on the side. When you get the seeds, they come in a bag. I use them for things that I order that are not in a container.

12/05/2021

4Patriots

Thanks for the positive review, Christine! Best Regards~Mandy